2007. január 30., kedd

TeamCity

Megnéztem a Teamcity CI szerver demóját, hát tényleg hajmeresztő, nagyon jó koncepciói vannak bár kipróbálnám hogy vajon mit tud maven projectekkel, na meg hogy testNG-t nem tud menni, a modernebb teszt koncepciók valószinűleg nincsenek benne. Viszont az a koncepció hogy a CI szerver maga tartsa számon a teszt eredményeket és a analízis eredményeit, hogy aztán onnan lehessen riportolni, hát... pont ilyenről álmodtam. Még 11 hónap karácsonyig :) 200 dolcsi fejenként, ehh, a per seat licenszelés az mindig szívás, nem is kell inkáb.

Egyszer kicsit hasonló IDE integrációt csináltam a continuumhoz és eclipse-hez, életem első és azóta is egyetlen eclipse pluginja :-D Aztán átpasszoltam egy indiai srácnak aki átírta egyébként elég frankón, kiadott egy snapshotot aztán ennyi jó ideje. Így megy ez.