2007. május 24., csütörtök

A napos oldalon

Nos, rövid lesz mert csak 12:30 körül estem be. Abban a másfél órában amíg ott voltam, semmi marketing nem volt. A sun-os arcok opensource feliratos pólóval (hacker-divat :) népszerűsítették a Sun új stratégiáját. Mindegy, ami szabad, azt szeressem. Nézzük.
Netbeans: Jól beszélt a srác. Az élő demó során persze bugok is előugrottak a rejtekhelyükről, hiszen még csak nem is RC, de kellemes előadást tartott. A GUI editor még mindig veri az eclipse VE-t, viszont a netbeans-nál nekem sokkal jobban tetszett az a kis open source beszéd szintetizáló cucc, amivel a srác demózott, imádnivaló :) A Netbeans Profiler is szép demót kapott persze, bár sok újat nem tudtam meg róla.
OpenESB: Kicsit gyakorlatlanabb előadóval, de amúgy szerintem egy jó áttekintést kaptunk az ESBről és a Netbeans képességeit és láthattuk egy-egy screenshot alkalmával.
És itt el kellett rohannom jegyet beíratni. Nagyon nem jó hogy nem tudok egy szakmai konferencián végig ott lenni, pedig voltam ma 1 órán át olyan meetingen amin fogalmam nem volt hogy mit keresek...
A szünetben összefutottam régi munkatárs arcokkal, persze pont azzal nem tudtam beszélni akivel akartam,

A SUN-nak jár egy köszi, fincsi volt az üdítő, jó volt a hangosítás, én nem láttam marketinget, az előadók pedig jól vágták a témát, már amennyi előadáson ott tudtam lenni :(