2007. június 9., szombat

Bénázások MINA-val

Kifejezetten szimpi dolog volt a SEDA, és a különböző feldolgozási fázisok bepakolása pipeline-ba, akár IoC-ből is összedobható, mint egy álom :) Szóval első látásra szerelem volt a MINA, a próbahegesztések is jól mentek vele, de aztán furcsa dolgok jöttek elő vele. Egy primitív XML-alapú protokolt akartam összedobni, gondoltam pár perc XStream-mel. Na nem egészen, ugyanis itt szépen szétaprítva kapod az üzeneteket, nem ám holmi stream-ként. Azt meg nem eteted meg egyetlen XML parserrel sem, stream kell és kész. Ehhez találtam a StreamIoHandler-t, ami ugyan nem filter, hanem handler, így csak a pipeline végére passzol, sebaj, na ezzel jöttek aztán a bajok, elnyelt adatok, blokkolt stream, úgyhogy kicsit rákerestem hogy hogy is kéne megfelelően használni, és azt az egy javaslatot találtam hogy leginkáb sehogy :-(
Feltekertem hát Normafára, legurultam, de a problémát ez sem oldotta meg, szívós egy probléma. Esetleg valaki futott már bele ilyesmibe?