2008. június 13., péntek

Az ördög bal keze

Mostanában kicsit csend volt itt, elég sok meló van mostanában és -mint az közismert- vizsgaidőszak, az meg ultra-aljas egy dolog.

A flexclipse pluginnel kalapáltam kicsit szabadidőmben.
Elmesélem:
  1. Ami volt editor benne, azt az eclipse egy varázslója generálta. Első pillanattól biztos volt hogy ki fogom vágni, és ezt meg is tettem. Lecseréltem a WTP XML editorára. Ennek a pluginnak lehet bizonyos konfigurációt is passzolni.
  2. Például Hyperlink támogatás, code completion support, quickfix és quick assist.
  3. Vannak viszont a téren érdekes dolgok, például nem publikus apiba kell belenyúlni.
  4. Egyébként: megcsináltam a libraries támogatást, lehet majd swc library-kat belinkelni.
  5. Arra rásejtettem, hogy az eclipse önmagában is hatalmas API halmaz. Legalább olyan komplex mint pl a JEE.
Most elhúzok dokihoz, a vicc kedvéért ő fogja megmondani hogy most mi legyen a műsor. Ugyanis tegnap elütött egy barom, elég rondán megzúzta a vállamat. Lehet hogy egy ideig nem dolgozhatok, elég szar így bal kézzel. Viszont egy csomó időm lesz, mivel most sportolni se tudok járni. Olvashatok valamit például...