2010. január 27., szerda

todomap todo-list

A múlt hét elégrázósra sikeredett sajnos, 2 szerverleállás (az egyik 31 órán át) és 1 hálózatkiesés, munkahelyi túlórák és még egy otthoni gép-crash is nehezítette a munkát. A végére nem is lett belőle verzió és frissítés, nem is voltam itthon vasárnap.

No, most azóta rendberántottam az itthoni gépemet. Félelmetes, reiserfs volt a home partícióm! Legaláb 5 éve így lehetett, Hans Reiser legalábbis már 4 éve nem szívott szabad levegőt és még úgy 11 évig valószinűleg nem is fog. Én meg ilyen lusta vagyok, ennyi ideig rá se néztem, merevlemez csere alkalmával is talán csak dd...
Todomap: Egy kis tucat fejlesztés van készülőben:
  • Elkezdtem foglalkozni a külső rendszerek integrációjával. Hát ebből még nem sok látszik.
  • Spam-filter beépítéssel foglalkoztam, ingyenes akismet, írtam hozzá egy új API-t. Majd lesz később egyéb is integrálva, ezzel túlélem egy darabig.
  • Normálisan fog működni végre a könyvjelző funkció és a szavazás.
  • És dolgozok a tooltip plugin lehelyettesítésén, ami a nagy rakás javascript hibát csinálja.
Ennyi, nem sok.