2010. február 22., hétfő

todomap 0.5.10

Te szavaztál már? :-)

Szóval, ez a verzió csak kevés újdonságot hoz a kliens oldalon:
  • Szavazatösszesítés a TODO kisablakában, így már kicsit egyértelműbb talán, hogy a fel és le nyil nem lapozgatás, hanem értékelés. Még az lenne jó, ha mondjuk a lefelé nyil piros lenne. Vagy nem is nyil talán hanem hüvelykőj fel vagy le.
  • Kicseréltem a upload plugint. A különbség az, hogy most ez nem csak firefoxban működik :) Viszont benne hagytam a javascript alertet :( Következő lépésben megcsinálom Dani ötletét és a térképről is lehet majd képet csatolni.
  • Még egy chrome gubanc javítása: a rich text editor hajlamos volt újra előmászni, miután lelőttem. Most kicsit hatékonyan lövöm le és nem mászik elő újra.
Az integrációs frontról jelentjük:
  • Írtam egy kis AOP kódot arra, hogy a szerver oldali adatmódosító hívások (törlés, új adat, módosítás) után elküldje egy sorba (JMS) a módosult adatot. Így aki majd figyel a drót végén, az kapja az arcába az infókat. Nos egyelőre nem figyel ott senki, de arra sem kell sokáig várni, remélem.
  • Összetúrkáltam egy külön API-t is a magyarorszag.hu hivatalkeresőjének gépi hasznosítására, ez a kód egy darabja lesz annak a nagyobb rendszernek, ami az imént említett drót végén figyelni fog. Lásd előző bejegyzés...
  • És hogy pontosan mi lesz a drót másik végén, arról még nincs pontos elképzelésem. Csak megyek előre, aztán majdcsak lesz valahogy. Tanulgatom az camel frameworkot, servicemix-szel ismerkedek, mindenféle ESB-k után szaglászom, ilyesmi. Ez jön most egy ideig.
  • Ismerkedek sok más technológiával is, pubsubhubbub, opensocial, social search, undroid...
Az első verzió, amit a szép új desktopomon csináltam. Az új gép egy 64 bites dual core AMD Athlon II x2, 2 GB 1600 mhz memóriával. Ezt a nevet kapta: dummywarhead. Döbbenetesen gyorsabb rajta a todomap, mint az előző gépen. Mondjuk mert több mint négyszer annyi a számítási teljesítménye... Még 3D-gyorsítós videókártyát is pakoltam bele, pedig amúgy nem szoktam játszani. Egy este alatt meg is untam az összes linux-szal jövö 3D játékot. Ideje újra kpróbálni Pali processzorgyilkosát.