2010. február 4., csütörtök

todomap 0.5.7 és 0.5.8

Ja még elötte: kütyük témakörben ha megszánnátok szavazataitokkal itt a blogon oldalt látható az a kis szavazódoboz! Köszi!

Vasárnap kitettem a szerverre a 0.5.7 verziót:

  • Spamfilter integráción dolgoztam. Ez szerintem egész jó lett. Bár mocsok egyszerű, akár újrafelhasználható más projectekben. Még dolgozok rajta. (13)
  • Á, igen, login hibák most már megjelennek. (68) Hát nem mondanám hogy ember-baráti üzenetet küld, meg még csak szépet sem.
  • Kicsi szépítés a koordináta visszafejtő dobozoknak.
  • A könyvjelzők be lettek kötve a backendre. Szóval most már nem csak kattintgatsz, tényleg történik is valami :-)

A 0.5.7-es verzió jól kitolt azokkal, akiknek a google nem oldja fel az IP címét, csináltam bele egy javascript hibát, ami otthon soha nem jött ki. Így hát jött tegnap este a 0.5.8-as hibajavító kiadás:

  • apróbb SEO, keywords meta lokalizáció. (129)
  • Letéptem pár dolgot a felületről ami nem működött és még csak ki sem találtam hogy mit csináljon.
  • pár lépés a 'remember me' funkció felé, nem lett kész mert ez a jelenleg használt spring security verzióban törött. Az a jó, hogy ilyen sok minőségi komponenst pakoltam a szoftverbe.... (59)
  • visszatérés a térkép megadott pontjára bejelentkezés után (128) Persze ez csak opcionálisan. A bejelentkező ablakon a kis csekkbokszot be kell kattintani. És persze elfelejtettem lefordítani magyarra.
Új front: integráció

A UI hekkelésekkel még elleszek egy darabig. Sajnos ehhez még csak most gyűjtöm a tapasztalatokat. Most egy új dolgot is elkezdek, amiből sokkal kevesebb látható eredmény lesz: integráció külső rendszerekkel. Itt van a halál-listám. Tulajdonképpen itt kezd majd különbözni egy panaszgyüjteménytől.