2011. július 7., csütörtök

Indigo - eddig

Nagyjából átálltam az új eclipse release-re minden projectemmel, pár észrevétel eddig:

  • Mi a szösznek van még mindig benne a CVS kliens? Ki használ CVS-t 2011-ben?
  • Viszont defaultból benne volt az egit, az szép.
  • Szintén az alap csomagban benne volt a maven plugin is (m2eclipse) - na végre, csókolom, 2011 van!
  • Megintcsak az alapcsomag része google által bedobott GUI designer, amit a heliosba is belegyömöszöltem, de ebben alapból benne van. Öszintén szólva az egyetlen dolog amiért hajlandó voltam átbóklászni néha netbeans-re az a GUI designer volt, viszont ez jobban tetszik. Végre egy használható GUI designer swinghez, SWT-hez és azt hiszem GWT-hez is működik.
  • Egy csomó szép új plugint felfedeztem. Ilyenkor néha elszáll az agyam és próbálgatok, de az igazat megvallva nagyon kevés plugin éli túl nálam az első hónapot. Meglátjuk hogy lesz most.
  • Egyes pluginokat nagyon nehezen sikerült beszerezni. Pl a google web toolkit plugint égen földön kerestem a marketplace-ben, aztán a GWT UI létrehozásakor felajánlotta hogy letölti.
  • A legtöbben az eclispe marketplace-t használják (én is preferálom) pluginok beszerzéséhez. Hát ez az utóbbi időben a legváltozatosabb hibákat generálja a szerver oldalán.
Szóval 2011-ben is, eclipse az IDE.