2011. november 7., hétfő

Favicon

A banános favicon tisztelgés 11 évvel ezelötti főnököm elött, akinek határozott véleménye volt, hogy a programozó egyfajta majom. Így is hívott minket, hogy majomcsapat. Messze túltett az én halálcsillagomon, a "törpök életén" meg a többi közhelyeimen, ő ha beszélt, percenként kétszer biztos bevágta. Körülbelül úgy használta, mint a mélyen művelt honfitársaink a B+-t. Bár nem hiszem, hogy mind személyesen találkoztatok vele, gondolom ez az elképzelés senkinek sem új.
Vita tárgya lehet viszont az, hogy milyen ok-okozati összefüggésben áll ez a termék minőségével. Persze nem jó, ha űbermenschnek képzeljük magunkat, de még ha szükséges is némi negatív 'feedback' a munkánkról a helyreigazítás céljából, abban biztos vagyok, hogy ez már kicsit túllő a célon.

Lásd:
Köszi a blogger.com programozóinak, hogy lecserélhetővé tették a favicont :-)

Egyébként az 'I will work for food' eredetileg nem akart utalás lenni a kódmajom életformára. Valami olyasmi volt, hogy az első Sárga-70 túra útvonalára mentem ki útvonalat mérni, toltam a rohadt sárban hegynek felfele a mérőkereket (mint a jól ismert filmben), marha éhes lettem és közben találtam ki ezt a blogot.